Для розвитку пізнавальної активності дітей вихователі ЗДО № 3 «Ведмежатко» часто звертаються до пошуково-дослідницької діяльності. Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки. 12.03.2021 вихователь Дегтяр Людмила Михайлівна поділилась своїм досвідом роботи з колегами, представивши інтегроване заняття з дітьми старшого дошкільного віку «Секрети лимона». Діти були в захваті від цікавих, захопливих та пізнавальних дослідів!
На виконання річного плану роботи ЗДО № 3 «Ведмежатко» в рамках колективного перегляду 11.03.2021р. вихователем Шевцовою Тетяною Іванівною було проведено відкрите заняття пізнавального спрямування з використанням LEGO-конструювання з дітьми середнього дошкільного віку. LEGO дає можливість педагогові глибоко осягнути поняття «навчання через гру» і практично реалізувати цей підхід у роботі з дітьми. Різноманітні завдання стимулювали дітей досліджувати цей світ, викликали зацікавленість.
10 березня вихователь ЗДО № 3 «Ведмежатко» Воронцова Людмила Василівна представила відкрите заняття пізнавального спрямування з використанням LEGO-конструювання з дітьми молодшого дошкільного віку. LEGO є простим і практичним інструментом, що дає дитині змогу робити перші відкриття, досліджувати, експериментувати, засвоювати сенсорні еталони, пізнвати світ і себе в ньому. Вихователь продемонстрували достатній рівень професіоналізму, майстерності. Заняття було насичене дидактичним та наочним забезпеченням, були використані різні форми роботи з дітьми.
Відповідно до річного плану роботи та плану заходів щодо проведення року математичної освіти в Україні в ЗДО № 3 "Ведмежатко" розпочався колективний перегляд занять логіко-математичного спрямування. 17.02.2021 вихователь групи "Капітошки" Конюхова Наталія Вікторівна продемонструвала свою майстерність та професіоналізм у роботі з дітьми молодшого дошкільного віку. Заняття вирізнялось яскравою естетичною наочністю, логічними переходами від однієї форми роботи до іншої, високим рівнем пізнавальної активності дошкільнят.