Збереження психічного здоров'я – в наш час найактуальніша проблема. Професія педагога в усі часи вважалася такою, яка має досить багато стресогенних факторів і ризиків втратити психічне здоров'я, розчаруватися в роботі, в собі, отримати психосоматичні захворювання. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров'я педагогу важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій.
Практикум на тему «Формування стресостійкості педагогів засобами арт-терапії» був розроблений і проведений практичним психологом спеціально для педагогічних працівників з метою допомогти зберегти психічне здоров'я та попередити несприятливі емоційні стани: стрес, депресію, тривожність. Практикум був спрямований на усвідомлення наявності проблемних зон в особистісній і професійній сферах. Практичний психолог Тетяна Харина мотивувала педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння методикою арт-терапії, як засобу зняття емоційної напруги, зміцнення психоемоційного здоров’я та формування стресостійкості.
З метою формування у педагогів професійних умінь щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, вдосконалення педагогічної майстерності вихователів та підсилення професійної мотивації в ЗДО № 3 «Ведмежатко» був проведений методичний захід у формі ділової гри «Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників». Педагоги поглибили та активізували знання з питань комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників, підвищили рівень професійної компетентності.
З метою підвищення професійної майстерності педагогів та обміну досвідом, активізації знань педагогів з питань комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників, спонукання педагогів до творчого самовираження та самовдосконалення та на виконання завдань річного плану у ЗДО «Ведмежатко» був проведений колективний перегляд освітньої діяльності з дітьми мовленнєвого спрямування. Вихователі дошкільного закладу Воронцова Людмила Василівна, Тимошик Оксана Григорівна та вчитель-логопед Шевель Катерина Валентинівна підготували та провели цікаві змістовні заняття, поділились з колегами своїм досвідом роботи з даного питання.
27.05.2021 року педагоги ЗДО № 3 «Ведмежатко» звітували про проведення проектної діяльності з дітьми щодо формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток. Застосування методу проектів сприяє стимулюванню інтересу дітей до певних проблем і розв’язанню їх через діяльність, а також практичному застосуванню набутих знань та розширенню можливостей дітей у самореалізації. Тематика представлених проектів актуальна, різноманітна, цікава. Педагоги творчо підійшли до організації та проведення проектної діяльності з дошкільниками.
Педагогічна рада
25.02.2021р.
«Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку»
- Порядок денний
- 1. Створення умов та використання різних засобів для формування логіко- математичної компетентності у різних видах діяльності
- Доповідь вихователя-методиста Ясюк І.К.
- Формування логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із логіко-математичного розвитку
- Співдоповідь вихователя Безменової І.А.
- 3. Використання інноваційних технологій логіко-математичного спрямування в навчально-виховному процесі дошкільного закладу.
- Презентація вихователя Киричок Л.І.
- 4. Ефективне використання блоків Дьєнеша паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичної компетенції старших дошкільників
- Доповідь з власного досвіду вихователя Самошкіної Л.В.
- 5. Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей раннього віку.
- Доповідь вихователя Скрипки Н.В.
- Вплив сімейного виховання на розвиток логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку.
- Доповідь вихователя Безуглої О.М.
- Презентація дидактичних, розвиваль-них ігор, посібників, спрямованих на розвиток логіко-математичних здібностей дітей.
- Презентують вихователі всіх груп
- Підсумки тематичного вивчення «Стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку».
- Довідка тематичного вивчення. вихователь-методист Ясюк І.К.
Сучасні інноваційні технології логіко-математичного спрямування Киричок Л. І.
Створення умов для формування логіко-математичної компетентності дошкільників Ясюк І. К.
Сенсорно-пізнавальний розвиток - ранній вік Скрипка Н.В.
Здійснення математичних та логічних операцій - Безменова І.А.
Довідка про стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку
Вплив сімейного виховання на формування логіко-математичної компетенції Безугла О. М.
Використання блоків Дєнеша та паличок Кюїзенера Самошкіна Л.В.
Презентація іноваційні технології логіко-математичного спрямування
Семінар-практикум
27.01.2021р.
«Освіта для сталого розвитку - гармонійний та збалансований розвиток всебічно освідченної соціально активної особистості»
- • Сталий розвиток стосується кожного.
Доповідач вихователь-методист Ясюк І.К.
- • Дитячий садок – осередок для сталого розвитку.
Доповідач вихователь Васильченко Л.І.
- • Навчаємо дошкільників жити по-новому: Програма "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку".
Доповідач вихователь Тимошик О.Г.
- • Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку.
Доповідач вихователь Дегтяр Л.М.
- • Презентація планів роботи екологічних проектів.
Вихователі всіх груп
Презентация Дитячий садок - осередок для сталого розвитку
Сталий розвиток стосується кожного Ясюк І.К.
Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку Васильченко Л.І.
Презентація дидактичних та розвивальних ігор логіко-математичного спрямування
В рамках реалізації плану заходів щодо проведення року математичної освіти в Україні та на виконання річного плану роботи педагоги ЗДО № 3 "Ведмежатко" презентували дидактичні та розвивальні ігри логіко-математичного спрямування. Така форма роботи спонукає вихователів до пошуку нових цікавих педагогічних технологій, реалізації нових ідей та освітніх ініціатив.