Методичні заходи

Педагогічна рада

25.02.2021р.

«Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку»

  • Порядок денний
  1. 1.  Створення умов та використання різних засобів для формування логіко- математичної компетентності у різних видах діяльності
  •                                             Доповідь вихователя-методиста Ясюк І.К.
  1. Формування логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із логіко-математичного розвитку
  •                                                  Співдоповідь вихователя Безменової І.А.
  1. 3. Використання інноваційних технологій логіко-математичного спрямування в навчально-виховному процесі дошкільного закладу.
  •                                                        Презентація вихователя Киричок Л.І.
  1. 4. Ефективне використання блоків Дьєнеша  паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичної компетенції старших дошкільників
  •                        Доповідь з власного досвіду вихователя Самошкіної Л.В.
  1. 5. Формування сенсорно-пізнавальної активності  дітей  раннього віку.
  •                                                          Доповідь вихователя Скрипки Н.В.
  1. Вплив сімейного виховання на розвиток логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку.
  •                                                          Доповідь вихователя Безуглої О.М.
  1. Презентація дидактичних, розвиваль-них ігор, посібників, спрямованих на розвиток логіко-математичних здібностей дітей.
  •                                                                   Презентують вихователі всіх груп
  1. Підсумки тематичного вивчення «Стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку».
  •         Довідка тематичного вивчення. вихователь-методист Ясюк І.К.

Сучасні інноваційні технології логіко-математичного спрямування Киричок Л. І.

Створення умов для формування логіко-математичної компетентності дошкільників Ясюк І. К.

Сенсорно-пізнавальний розвиток - ранній вік Скрипка Н.В.

Здійснення математичних та логічних операцій - Безменова І.А.

Довідка про стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку

Вплив сімейного виховання на формування логіко-математичної компетенції Безугла О. М.

Використання блоків Дєнеша та паличок Кюїзенера Самошкіна Л.В.

Презентація іноваційні технології логіко-математичного спрямування

Семінар-практикум

27.01.2021р.

«Освіта для сталого розвитку - гармонійний та збалансований розвиток всебічно освідченної соціально активної особистості»

  • Сталий розвиток стосується кожного.

                                                   Доповідач вихователь-методист Ясюк І.К.                                                                                                               

  • Дитячий садок – осередок для сталого розвитку.

                                                                Доповідач вихователь Васильченко Л.І.

  • Навчаємо дошкільників жити по-новому: Програма "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку".

                                                                   Доповідач вихователь Тимошик О.Г.

  • Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку.

                                                                    Доповідач вихователь Дегтяр Л.М.

  • Презентація планів роботи екологічних проектів.

                                                                Вихователі всіх груп  

Презентация Дитячий садок - осередок для сталого розвитку

Сталий розвиток стосується кожного Ясюк І.К.

Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку Васильченко Л.І.

 

Презентація дидактичних та розвивальних ігор логіко-математичного спрямування

    В рамках реалізації плану заходів щодо проведення року математичної освіти в Україні та на виконання річного плану роботи педагоги ЗДО № 3 "Ведмежатко" презентували дидактичні та розвивальні ігри логіко-математичного спрямування. Така форма роботи спонукає вихователів до пошуку нових цікавих педагогічних технологій, реалізації нових ідей та освітніх ініціатив.

Возможно, это изображение (один или несколько человек и в помещении)

Возможно, это изображение (1 человек, стоит и в помещении)

Возможно, это изображение (1 человек и в помещении)

Пошук мобільний