Педагогічна рада 25.05.24
«Про результативність освітньої роботи з дошкільниками в 2023-2024 навчальному році»
Аналіз корекційної роботи в логопедичній групі за рік. Шевель К. В.
Моніторинг музичного розвитку дітей дошкільного віку. Косенко С. І., Якименко І. Б.
Семінар 24.04.24
«Формування відносин в дитячому колективі»
Мета семінару: визначити основні характеристики взаємин дітей, до розвитку яких має прагнути вихователь: вияв взаємного інтересу, особистісна орієнтація співрозмовників, рівність особистісних позицій взаємодіючих суб’єктів, проникнення у світ почуттів один одного, врахування бажань усіх сторін. Акцентувати увагу педагогів, що в основі нових підходів лежить визнання педагогом самоцінності кожної особистості в дитячому колективі, розуміння ролі колективних стосунків та співпраці у створенні перспективи індивідуального росту і становлення суб’єктивної позиції у взаємодії з оточуючими. Поглибити теоретичні знання та практичні вміння педагогів дошкільного закладу.
Дитина в колективі однолітків. Доповідач Тимошик О. Г.
Види відносин в дитячому колективі. Доповідь Васильченко Л. І.
Поняття лідерства. Доповідь Карабут С. П.
Формування дружніх стосунків. Доповідь Безменової І. А.
Педагогічна рада 23.01.24
«Співпраця закладу дошкільної освіти з батьками вихованців»
Мета: проаналізувати роботу педагогів закладу дошкільної освіти щодо співпраці з батьками вихованців, визначити шляхи підвищення якості роботи дошкільного навчального закладу з даного питання в умовах воєнного стану; сприяти забезпеченню сприятливих умов для підвищення педагогічної культури батьків.
Семінар 28.02.24
«Художньо-мовленнєва діяльність як засіб розвитку творчої уяви дітей дошкільного віку»
Мета семінару: підвищити кваліфікацію та професійний рівень педагогічних працівників з проблеми; удосконалювати роботу з методики організації художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників; поглиблювати теоретичні знання та практичні вміння педагогів дошкільного закладу.
Педагогічна арт-студія 31.01.24
«Виховуємо маленьких патріотів засобами народного мистецтва»
Майстер - клас 24.01.24
«Кільця Луллія як засіб пізнавального розвитку та метод активації мовлення дошкільнят»
Майстер - клас 16.01.24
«З камінцями Марблс граємось, милуємось та навчаємось»
Майстер - клас 26.12.23
«Використання методики Л.Шелестової "Розвивальне читання" в роботі з дітьми дошкільного віку»
Майстер - клас 13.12.23
«Використання конструктора LEGO як засобу формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку»
Мета:
- розширити уявлення педагогів про можливості використання конструктора LEGO в роботі з дітьми;
- залучати педагогів до тренінгових вправ з використанням конструктора LEGO та практично застосовувати теоретичні знання у навчально-виховному процесі;
- сприяти розвитку компетентностей, культурі взаємодії при роботі в парах та колективно, творчої ініціативи, пізнавальної активності;
- підвищити професійний рівень педагогів, викликати позитивні емоції, бажання втілювати в практику роботи отримані знання та вміння.
Майстер – клас «Використання конструктора LEGO як засобу формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку»
Майстер - клас 22.11.23
«Весело граємось, вчимося та розвиваємось»
Мета: ознайомити учасників майстер-класу з сучасними розвивальними іграми у роботі з дошкільниками, навчити педагогів ігровим вправам при використанні ігор у педагогічному процесі, сприяти розвитку культури взаємодії, творчої ініціативи, активності, взаєморозуміння, викликати позитивні емоції, інтерес до майстер-класу, бажання використовувати в своїй роботі отримані знання.
Майстер - клас 15.11.23
«Використання інноваційних технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільнят»
З метою підвищення фахового рівня педагогів 15 листопада 2023р. в ЗДО № 3 "Ведмежатко" вихователем Васильченко Лідією Іванівною був проведений майстер-клас "Використання інноваційних технологій для інтелектуально-мовленнєвого розвитку дошкільнят". Даний захід сприяв формуванню інноваційної культури та креативного мислення педагогів, активізував творчий потенціал, спонукав до професійних пошуків.
Педагогічна рада 20.10.23
«Атестація – шлях до підвищення професійної компетентності педагогів»
Мета: ознайомити педагогів закладу з новим Положенням про атестацію, зі змінами, що відбулися в атестації педагогічних працівників, спонукати педагогів постійно підвищувати свою фахову компетентність та професійний рівень, збагачуватися новими знаннями та методичними підходами до організації та провадження освітньої діяльності в сучасних умовах, активно займалися самоосвітою: працювати з новинками методичної літератури, в мережі Інтернет, вивчаючи кращий досвід роботи у закладах дошкільної освіти, озброюватися новими освітніми технологіями та педагогічними ідеями, працювати над індивідуальною проблемою самоосвіти.
Нове положення про атестацію педагогічних працівників Чечун Т.А.
Вимоги до кваліфікаційних категорій Киричок Л.І.
Маршрут організації атестації педагогів закладу дошкільної освіти Ясюк І.К.
Про атестацію педагогів закладу дошкільної освіти (довідка) Ясюк І.К.
Педагогічна арт-студія
"Виховуємо маленьких патріотів засобами народного мистецтва"
На виконання річного завдання закладу «Виховання ціннісного ставлення до українських народних традицій через знайомство дошкільників з декоративним мистецтвом» та з метою стимулювання педагогічного пошуку сучасних підходів до формування світогляду дітей засобами декоративно-прикладного мистецтва, удосконалення практичних навичок педагогів творчою групою ЗДО організовано проведення засідань педагогічної арт-студії. 18 жовтня відбулося перше засідання: «Мистецтво опішнянського розпису», практична спрямованість якого сприяла підвищенню рівня професійної майстерності педагогів, оновленню підходів до розвитку творчих здібностей дошкільників.
Семінар 02.03.23
«Формування мовлення дітей дошкільного віку»
Мета: сприяти підвищенню теоретичного та практичного рівня педагогів з даного питання, удосконаленню навичок вихователів у використанні методів та прийомів для розвитку мовлення дітей. Викликати у педагогів усвідомлення необхідності розширювати свої знання у сфері розвитку мовлення в дітей. Сприяти творчому пошуку найефективніших форм та методів у роботі з дітьми. Спонукати дотримання педагогами правил культури мовного спілкування, тактичної поведінки.
Параметри оцінки мовлення та грамотності дошкільників
Вдосконалення особистісного мовлення педагога Безменова І. А.
Мовлення як складова пізнавальних процесів Ясюк І. К.
Опанування сучасних технологій використання книги Конюхова Н. В.
Педагогічна рада 28.02.23 р.
«Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку»
Мета: підвищити рівень професійної компетентності педагогів з питань національно-патріотичного виховання дошкільників. Систематизувати знання педагогів про організацію освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку з питань патріотичного виховання. Закріпити знання вихователів про сучасні вимоги щодо формування у дітей дошкільного віку понять про Україну, її минуле і сьогодення, традиції і звичаї українського народу, його мистецьку та літературну спадщину.
Довідка про стан роботи з патріотичного виховання
Напрями роботи з патріотичного виховання Киричок Л. І.
Патріотичне виховання за казками В. Сухомлинського Педенко В. Г.
Створення змістовного соціального середовища Сметаніна Н. В.
Педагогічна рада 07.12.22 р.
«Безпека життєдіяльності. Формування навичок основ безпеки життєдіяльності під час воєнного стану»
- • Система роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників.
Доповідач вихователь-методист Ясюк І.К.
- • Емоційний інтелект, як фактор психологічного здоров’я дітей дошкільного віку.
Доповідач практичний психолог Харина Т.А.
- • Особливості навчання основ здоров’я та безпеки життєдіяльності (методи і прийоми)
Доповідач вихователь Чайка О.В.
- • Формування навичок основ безпеки життєдіяльності під час воєнного стану
Доповідач вихователь Васильченко Л.І.
- • Турбота про безпеку дитини: спільна праця пеагогів та батьків
Доповідач вихователь Шевцова Т.І.
- • Результати тематичного контролю про стан організації безпеки життєдіяльності в ЗДО.
Доповідач вихователь-методист Ясюк І.К.
Особливості навчання основ здоров’я та безпеки життєдіяль-ності (методи і прийоми) - Чайка О. В.
«Система роботи з безпеки життєдіяльності дошкільників» - Ясюк І. К.
"Емоційний інтелект, як фактор психологічного здоров’я дітей дошкільного віку" - Харина Т. А.
"Турбота про безпеку дитини спільна праця педагогів та батьків" - Шевцова Т. І.
"Основи безпеки життєдіяльності дітей під час воєнного стану" - Васильченко Л. І.
Педрада 29.08.2022р.
«Про завдання педколективу на 2022-2023 навчальний рік»
- Затвердження складу педагогічної ради.
Доповідач Чечун Т.А.
Слухали директора ЗДО №3 «Ведмежатко», яка запропонувала обрати склад педагогічної ради. Вихователь Міщанчук Н.П. запропонувала обрати головою педради директора Чечун Т.А., заступником – вихователя-методиста Ясюк І.К., секретарем педради Васильченко Л.І.
Ухвалили затвердити головою педагогічної ради Чечун Т.А., заступником Ясюк І.К., секретарем Васильченко Л.І. та до складу ввести вихователів всіх вікових груп, музичних керівників, вчителя-логопеда, практичного психолога, старшу медичну сестру, голову батьківського комітету.
- Аналіз роботи за минулий навчальний рік.
Доповідач Ясюк І.К.
Аналіз роботи ЗДО за 2021-2022н.р.docx
- Обговорення та затвердження плану роботи та пріоритетних напрямків роботи на 2022-2023 навчальний рік
Доповідач Чечун Т.А.
- Затвердження освітніх програм (комплексних, парціальних) для освітньо-виховної роботи в 2022-2023.
Доповідач Чечун Т.А.
- Затвердження форми планування освітньо-виховного процесу; розкладу організованих форм життєдіяльності дітей, занять, графіку роботи гуртків.
Доповідач Ясюк І.К.
- Затвердження форми моніторингу рівня сформованості основних компетенцій дитини дошкільного віку.
Доповідач Ясюк І.К.
Збереження психічного здоров'я – в наш час найактуальніша проблема. Професія педагога в усі часи вважалася такою, яка має досить багато стресогенних факторів і ризиків втратити психічне здоров'я, розчаруватися в роботі, в собі, отримати психосоматичні захворювання. Для ефективної роботи, збереження психічного здоров'я педагогу важливо відновити свій психоенергетичний потенціал, позбутися страхів, розчарування, пом’якшити вплив стресових ситуацій.
Практикум на тему «Формування стресостійкості педагогів засобами арт-терапії» був розроблений і проведений практичним психологом спеціально для педагогічних працівників з метою допомогти зберегти психічне здоров'я та попередити несприятливі емоційні стани: стрес, депресію, тривожність. Практикум був спрямований на усвідомлення наявності проблемних зон в особистісній і професійній сферах. Практичний психолог Тетяна Харина мотивувала педагогів до самовдосконалення, рефлексії, оволодіння методикою арт-терапії, як засобу зняття емоційної напруги, зміцнення психоемоційного здоров’я та формування стресостійкості.
З метою формування у педагогів професійних умінь щодо використання ефективних підходів для розвитку мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку, вдосконалення педагогічної майстерності вихователів та підсилення професійної мотивації в ЗДО № 3 «Ведмежатко» був проведений методичний захід у формі ділової гри «Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників». Педагоги поглибили та активізували знання з питань комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників, підвищили рівень професійної компетентності.
З метою підвищення професійної майстерності педагогів та обміну досвідом, активізації знань педагогів з питань комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників, спонукання педагогів до творчого самовираження та самовдосконалення та на виконання завдань річного плану у ЗДО «Ведмежатко» був проведений колективний перегляд освітньої діяльності з дітьми мовленнєвого спрямування. Вихователі дошкільного закладу Воронцова Людмила Василівна, Тимошик Оксана Григорівна та вчитель-логопед Шевель Катерина Валентинівна підготували та провели цікаві змістовні заняття, поділились з колегами своїм досвідом роботи з даного питання.
27.05.2021 року педагоги ЗДО № 3 «Ведмежатко» звітували про проведення проектної діяльності з дітьми щодо формування навичок, орієнтованих на сталий розвиток. Застосування методу проектів сприяє стимулюванню інтересу дітей до певних проблем і розв’язанню їх через діяльність, а також практичному застосуванню набутих знань та розширенню можливостей дітей у самореалізації. Тематика представлених проектів актуальна, різноманітна, цікава. Педагоги творчо підійшли до організації та проведення проектної діяльності з дошкільниками.
Педагогічна рада
25.02.2021р.
«Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку»
- Порядок денний
- 1. Створення умов та використання різних засобів для формування логіко- математичної компетентності у різних видах діяльності
- Доповідь вихователя-методиста Ясюк І.К.
- Формування логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку шляхом розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із логіко-математичного розвитку
- Співдоповідь вихователя Безменової І.А.
- 3. Використання інноваційних технологій логіко-математичного спрямування в навчально-виховному процесі дошкільного закладу.
- Презентація вихователя Киричок Л.І.
- 4. Ефективне використання блоків Дьєнеша паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичної компетенції старших дошкільників
- Доповідь з власного досвіду вихователя Самошкіної Л.В.
- 5. Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей раннього віку.
- Доповідь вихователя Скрипки Н.В.
- Вплив сімейного виховання на розвиток логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку.
- Доповідь вихователя Безуглої О.М.
- Презентація дидактичних, розвиваль-них ігор, посібників, спрямованих на розвиток логіко-математичних здібностей дітей.
- Презентують вихователі всіх груп
- Підсумки тематичного вивчення «Стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку».
- Довідка тематичного вивчення. вихователь-методист Ясюк І.К.
Сучасні інноваційні технології логіко-математичного спрямування Киричок Л. І.
Створення умов для формування логіко-математичної компетентності дошкільників Ясюк І. К.
Сенсорно-пізнавальний розвиток - ранній вік Скрипка Н.В.
Здійснення математичних та логічних операцій - Безменова І.А.
Довідка про стан роботи з логіко-математичного розвитку дітей старшого дошкільного віку
Вплив сімейного виховання на формування логіко-математичної компетенції Безугла О. М.
Використання блоків Дєнеша та паличок Кюїзенера Самошкіна Л.В.
Презентація іноваційні технології логіко-математичного спрямування
Семінар-практикум
27.01.2021р.
«Освіта для сталого розвитку - гармонійний та збалансований розвиток всебічно освідченної соціально активної особистості»
- • Сталий розвиток стосується кожного.
Доповідач вихователь-методист Ясюк І.К.
- • Дитячий садок – осередок для сталого розвитку.
Доповідач вихователь Васильченко Л.І.
- • Навчаємо дошкільників жити по-новому: Програма "Дошкільнятам - освіта для сталого розвитку".
Доповідач вихователь Тимошик О.Г.
- • Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку.
Доповідач вихователь Дегтяр Л.М.
- • Презентація планів роботи екологічних проектів.
Вихователі всіх груп
Презентация Дитячий садок - осередок для сталого розвитку
Сталий розвиток стосується кожного Ясюк І.К.
Формування навичок сталого розвитку у дітей старшого дошкільного віку Васильченко Л.І.
Презентація дидактичних та розвивальних ігор логіко-математичного спрямування
В рамках реалізації плану заходів щодо проведення року математичної освіти в Україні та на виконання річного плану роботи педагоги ЗДО № 3 "Ведмежатко" презентували дидактичні та розвивальні ігри логіко-математичного спрямування. Така форма роботи спонукає вихователів до пошуку нових цікавих педагогічних технологій, реалізації нових ідей та освітніх ініціатив.